Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde (hinnad on eurodes ning sisaldavad 20% käibemaksu). Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Vt lisa Tarnepartnerid!

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda Maksekeskuse lingi kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

 

MAKSEVIISID

Pangalingi kaudu

Tellimuse eest tasumiseks on võimalik kasutada pangalinki. Klikates pangalingile, suunab see valitud internetipanka. Sisestades kasutajatunnuse ja paroolid siseneb Ostja oma internetipanka, kus on nähtav juba täidetud maksekorraldus. Maksekorralduses on kirjas summa, mis kuulub tasumisele www.naturalhome.ee veebileheküljelt ostetud toodete eest.

Krediitkaardiga

   

Peale tellimuse vormistamist suunatakse klient Montonio maksekeskkonda makset sooritama. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3-numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseeritakse klient.
Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

 

 

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: ei ole piirangut.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Reede õhtul peale kella 16:00 ning nädalavahetusel ja pühadel tehtud tellimused saadetakse välja järgneval tööpäeval.

Euroopas toimub kauba kohaletoimetamine 14 tööpäevaga.

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole NaturalHome.ee / Solenberg OÜ  määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest. 

 

 

Tarnepartnerid

DPD 

       

DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed

DPD Pickup on jõudsalt laienev pakkide saatmise ja väljastamise võrgustik, mis hõlmab endas nii sisetingimustes olevaid pakipoode kui ka välitingimustes olevaid pakiautomaate ja pakiroboteid. Kõik DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed asuvad lihtsasti ligipääsetavates kohtades.

Pakkide kättesaamine on kiire ja mugav! Kui pakk on jõudnud DPD Pickup pakipunkti, saab paki saaja teavituse SMS-sõnumi või e-kirja teel. Pakile saab järgi minna endale sobival ajal!

Pakk väljastatakse nii pakipoodides kui ka pakiautomaatides PIN-koodi alusel. Pakipoes vajadusel ka isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) alusel.

Pakki hoitakse DPD Pickup pakipunktis seitse kalendripäeva. Kolmandal hoiustamise päeval saadetakse saajale meeldetuletus ning seitsmendal päeval tagastatakse pakk saatjale.

Loe lisa: www.dpd.ee/pickup

 

DPD kullerteenus

DPD kullerteenuga on võimalik tellida kõik pakid mugavalt koju või kontorisse! Tellimuse kättetoimetuspäeva hommikul saab paki saaja SMS-sõnumi, milles on toodud 1 tunnine ajaaken kulleri eeldatava saabumisajaga. Soovi korral on DPD iseteeninduskeskkonnas võimalik jälgida paki teekonna staatust ning muuta kättetoimetuse aega ja kohta.

Kuller tuleb just sinule sobival ajal!

Loe lisa: https://www.dpd.com/ee_eraklient

OMNIVA

  

Meie abiga saad kauba kiiresti ja mugavalt oma klientideni toimetada. Viime Sinu e-poest tellitud pakid just sinna, kuhu Sinu kliendid soovivad – pakiautomaati, kulleriga koju või postiasutusse. Vormista pakid meie e-teeninduses või edasta saadetiste andmed mugavalt ühe failina.

    • PAKIAUTOMAAT

      Saad oma kauba saata pakiautomaadist pakiautomaati, postiasutusse või kulleriga kohale. Pakiautomaadid on avatud ööpäev läbi ning on kergesti ligipääsetavad auto ja jalgrattaga. Enne õhtust tühjendamist sisestatud saadetised on juba järgmisel hommikul kõikjal pakiautomaatides üle Eesti (ka saartel). Lisaks Eestile asuvad meie pakiautomaadid ka Lätis ja Leedus.
      Kui Sa ei ole varem pakiautomaati kasutanud, saad paki saatmist, tagastamist või kättesaamist proovida siin.

    • KULLER

      Meiega saad oma saadetisi saata 64 riiki üle maailma. Eestis, Lätis ja Vilniuses toimetame Sinu saadetised kohale juba järgmisel päeval. Saad kõik oma saadetised korraga meie kullerile üle anda, hoides nii aega kokku.
      Rahvusvaheliste kullersaadetiste kohta saad lisaks lugeda siin.

    • POSTKONTOR

      Kliendi tellitud paki võid saata ükskõik millisesse postiasutusse. Kui tead kliendi aadressi, saadame selle ta elukohajärgsesse postkontorisse. Kui teed postkontorite nimekirja oma tellimiskeskkonnas kättesaadavaks, saab klient ostu sooritamisel ise valida, millisest postkontorist ta soovib pakki kätte saada. Sel juhul ei pea ta oma aadressi sisestama, vaid piisab mobiitelefoninumbrist.
      Postkontori pakiteenuste kohta saad lisainfot siin.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@selestalife.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.  Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@naturalhome.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood edastab makseid puudutava info andmete töötlemiseks volitatud isikule Montonio makselahenduses..

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

 

Isikukaitse tingimustega saab lähemalt tutvuda siin.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@naturalhome.ee.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

 

 

Mõnusaid oste soovides,

NaturalHome.ee